Jak ceska posta dorucuje CD TeX live

Marek Novotny Marek.Novotny at datis.cdrail.cz
Fri Jul 30 11:44:50 CEST 1999

Nechci se one postacky zastavat, ale vcera mi postou prislo CD take, a na prvni
pohled zvenku CD videt vubec nebylo. Tudiz ona postacka nemusela predpokladat,
ze se nejake CD v zasilce mohlo vyskytovat. Navic zpravodaj je celkem tlusty a
tudiz bylo CD pri ohnuti asi dobre skryto.
Jiz jsem obdrzel nekolik zasilek, napr. i ze zahranici, a vzdy bylo CD bud v
zasilce viditelne nebo dobre zabalene, takze neslo ohnout.
Druha vec je asi to, ze pokud mate malou schranku, tak co ma teda ona osoba
udelat se zasilkou? Nechat ji u schranky by asi nebylo v nasi spolecnosti
vhodne.

Nejsem vubec zastancem Ceske posty, ale clovek musi vzit v potaz i druhou
stranu..

Michal Poupa <michal at mobil.cz> v 30.07.99 09:52:17

Odpovězte prosím  -  csTeX at cs.felk.cvut.cz