pstopdf

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jul 30 11:05:09 CEST 1999

On Fri, 30 Jul 1999, Jaromir Kuben wrote:

> Jen na okraj:
> Zkusil jsem upravit Mattesovu davku texi2dvi.cmd na texi2pdf.cmd, ktera
> vyuzije pdftex a pdftexinfo.tex, a vysledek je bezproblemovy. Protoze

Muzete mi poradit, kde se najde pdftexinfo? Moje instalace je stara a
nemam cas na uplnou aktualizaci a CTAN Search mi nic nenasel.

> ale v OS/2 pouzivam djgpp pdftex, musel jsem zkratit nektera jmena. :-(

Zkracovani jmen a uprava prikazu \input a \usepackage by u me znamenala
zasah do nekolika set souboru (nebo mit kopie nekolika set souboru s
ruznymi jmeny). Byl by to takovy zmatek, ze bych se v tom nevyznal. Proto
jsem si radeji koupil Acrobat...

> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Zdenek Wagner