pstopdf

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Jul 29 14:40:07 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Karel Horak l.209 205 wrote:

> To dovede ghostscript 5.10.

Ale jen s nekolika zakladnimi fonty, ostatni prevede na bitmapy, coz pak
vypada osklive. Vcera jsem dal k dispozici manual na MySQL v PDF. Byl
vytvoren z TeXinfo tak, ze se prohnal TeXem, dvips udelal PS a ten se
prevedl na PDF. V oficialni distribuci byl pro posledni krok pouzit
Ghostscript a vysledny PDF ma 18 MB. Ja jsem pouzil Acrobat 4 Distiller a
PDF ma 2 MB a navic je optimalizovany pro page-at-a-time downloading.

> Zdravi
> Karel Horak

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz