Kytarove tabulatury

Pavel Lisy pali at tmapy.cz
Thu Jul 29 06:53:21 CEST 1999

Co je tim mysleno? Pokud diagramy hmatů na kytare, tak takova makra jsem si na
zaklade nejakych stazenych z internetu delal. V nejblizsi dobe bych si k tomu chtel
dodelat menu (pripadne makra) pro ViM. Pokud byste mel zajem mohu to poslat.

Pavel

> preji dobry den!
> nainstaloval jsem si musixtex, ale nejak nevim, jestli v nem jdou sazet
> tabulatury pro kytaru...
> v pribalenem manualu jsem nic nenasel, cili se obracim na Vas.
> vite nekdo jak /v cem/ je sazet?
> --
>     Děkuji za pozornost a zůstávám s úctou !
>                 Jakub Mádle
>         >> Mailto:J.Madle at sh.cvut.cz <<
>              >> icq : 27708616 <<

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
   M A P Y                500 02            E-mail: pali at tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe