Brozura formatu A6

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jul 22 08:55:15 CEST 1999

> Dobry den,
> chtel bych vytisknout oboustrannou brozurku ve formatu A6 tak, abych tiskl
> na papir A4 ctyri stranky, pak papir prerezal napul, kazdou pulku prehl a
> mel tu brozuru a jest k tomu oboustranne. To znamena, ze na prvnim
> papire se vytiskne 1. a posledni stranka a pod ne 3. a treti od
> konce a na druhou stranu papiru 2. a predposledni a pod ne 4. a ctvrta od
> konce. Dival jsem se do vsech me dostupnych manualu, ale nevim jak na to.
> Muze mi nekdo prosim poradit? Dekuji moc
>
> 						Petr Felzmann

Ak nepotrebujete extra kvalitu a nebudu to citat pod mikroskopom, tak
okrem spomenutych moznosti sa to da rychlo generovat aj tak, ze s pomocou
                           dvidot.exe text.dvi text??
vygenerujete obrazky, ktore potom poskladate v jednom subore napr:

\newpage \obr{0}{0}{text08}    \obr{10.5}{0}{text01}
\newpage \obr{0}{0}{text02}    \obr{10.5}{0}{text07}
\newpage \obr{0}{0}{text06}    \obr{10.5}{0}{text03}
\newpage \obr{0}{0}{text04}    \obr{10.5}{0}{text05}
  .           .                         .
  .           .                         .
  .           .                         .
ja som sice brozurky zatial nepotreboval, ale podobnym sposobom som si velmi
ulahcil kreslenie mnozstva obrazkov. Kolegom pocitam a kreslim nespocetne
mnozstvo obrazkov (rocne nad 4000 tisic). Stane sa, ze mi kolega donesie 200
suborov, z ktorych ma byt 200 obrazkov. Uz len tuknut na kazdy z nich, pustit
vypocet, nasledne kreslenie a nakoniec tlac zabere dost casu a sustredenosti.

Vyrobil som si kratucky program, ktory vsetko urobi za mna. Pozbiera
automaticky subory, generuje obrazky, nasledne ich umiestni na strane (vacsinou
4 na jednej strane, ale su aj take strany kde je 12) s pomocou TeX-u a postupne
tlaci.

Takze teraz cela moja robota je:  dat do mechaniky disketu a napisat prikaz oto
alebo peter, podla toho pre koho a co to bude.

Zdravi
               Ladislav Bitto