Brozura formatu A6

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Jul 21 14:56:09 CEST 1999

On 21 Jul 99, at 14:20, Petr Felzmann wrote:

> Dobry den,
> chtel bych vytisknout oboustrannou brozurku ve formatu A6 tak, abych tiskl
> na papir A4 ctyri stranky, pak papir prerezal napul, kazdou pulku prehl a
> mel tu brozuru a jest k tomu oboustranne. To znamena, ze na prvnim papire
> se vytiskne 1. a posledni stranka a pod ne 3. a treti od konce a na druhou
> stranu papiru 2. a predposledni a pod ne 4. a ctvrta od konce. Dival jsem
> se do vsech me dostupnych manualu, ale nevim jak na to. Muze mi nekdo
> prosim poradit? Dekuji moc

Lze to resit nekolika zpusoby:

1. emTeXovskymi dviscr/dvihplj atd., ktery to umi primo pres jakesi
prepinace (z hlavy si je nepamatuji, ale zabadejte, vyskousejte a
uvidite)

2. Pres PostScript a nasledne (nekolikrat) pouzit nastroje pstops,
psbook atd. (Je to vlastne stejne, jako kdyz skladate 2xA4 -> A4,
udelate 2x(2xA4>A4)>A4 a je to.)

Jiri.