Podivne chovani METAPOSTu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jul 19 16:42:04 CEST 1999

Jaromir Kuben wrote:

. . . .
> Ta moje je urcite jina. Hlasi se takto:
> This is MetaPost, C Version 0.631 (preloaded mem=plain 96.3.9)
> Lze ji nalezt na ftp.fi.muni.cz v adresari
> /pub/tex/CTAN/systems/msdos/metapost.
> Vy jste mozna vzal tu verzi, ktera je tam taky nekde a  je oznacena pro OS/2.
> Tahle je samozrejme taky pro OS/2 (a i DOS a WIN) a je plne kompatabilni
> s emtexem, co se tyce nastaveni adresaru, ktere prohledava, atd.
> Popis instalace viz Readme ve zminenem adresari.
> Snad Vase problemy zmizi. Kdyby neco. ozvete se do zitrka, pak zde budu
> az za tyden.

Diky za tip, zkusim si stahnout tu "Vasi" binarku. Ta "moje" je
stazena z /pub.tex/CTAN/graphics/MetaPost4OS2. Bude to ale
chvili trvat, nez to rozchodim, budou se urcite tlouct env. promenne . .
.

Nijak to ale nespecha, tak se ozvu az budu neco vedet.
(Ona i ta moje instalace je bez problemu pouzitelna, je rada
moznosti jak uvedenou chybu obejit . . .)

                                      Dekuji,  Lubos Kloc