Tlac zdrojaku

Vaclav Studeny Vaclav.Studeny at fpf.slu.cz
Wed Jul 14 12:45:38 CEST 1999

At 12:12 14.7.1999 +0200, you wrote:
>Dobry den,
>
>potreboval by som v texte (v plainTeXu) vytlacit zdrojovy text programu
>zdrojak.c.
>Naivne som predpokladal, ze to pojde takto
>

>bla bla bla ...
>bla bla bla ...
>
>{\obeylines\obeyspaces
>\input zdrojak.c}
>
>bla bla bla ...
>bla bla bla ...
>
>ale nanestastie sa v zdrojovom texte vyskytuje "\" a ine znaky, ktore TeX
>chape ako svoje riadiace znaky, a vyhadzuje pochopitelne chyby.

> [...]
no tak jeste si najit nejaky znak misto obraceneho lomitka (nejlepe nejaky,
ktery se nepouzivan jinde v textu (noticka, venuse, polovina,. . .ja si
vyberu treba Q a potom:
\catcode`\Q=0 %Q ma ted puivodni vyznam obraceneho lomitka (cislo je treba
zkontrolovat)
\catcode`\\=`11 %z oibraceneho lomitka se ted stava normalni pismeno.
Qinput zdrojak.c