Prusvitky a/nebo promitani z pocitace?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Jul 14 11:13:46 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, Hlavac Vaclav wrote:

> Mili LaTeXovsti carodejove,
>
> Formuluji moje touhy poporade.
>
> A. CLASS PRO PRUSVITKY ?
>
> Dosud pouzivam seminar.cls a pro vtahovani PostScriptovych
> obrazku standardni \includegraphics. Jsem pomerne spokojen, ale
> na konferencich jsem videl prusvitky, ktere byly pripraveny v LaTeXu
> a zdaly se mi mnohem lepsi nez si dovedu predstavit, ze v
> seminar.cls lze udelat. Je lepsi .cls ci jiny zpusob, jak v LaTeXu
> pripravovat prusvitky?

Ja pouzivam obycejny article.cls s tim, ze vystup jde pres PostScript.
Mohu tedy pouzivat libovolne PS fonty v libovolne velikosti (i CS-fonty
jsou dostupne v PFB). Grafiku (pokud je jednoducha) programuji primo v
PostScriptu, slozitejsi delam v PSTricks.

> [...]
>
> Hledam nastroj, ktery by predcil Microsoft Power Point funkcnosti
> (napr. sazba matematickych vzorcu je hrozna), a podklady pro nej by
> bylo mozne pripravovat v LaTeXu. Pokud by fungoval na vice SW
> platformach nez Microsoft Windows bylo by to vitano. Pri promitani z
> pocitace by mela byt moznost hyperlinkovych odskoku a promitani
> sekvenci rastrovych obrazku.
>
> V mem okoli je mluvi o dvou moznostech: (1) Vytvorit pomoci
> LaTeX2html stranky a ty prohlizet pomoci NetScape ci jinym
> kukatkem. (2) Pouzit pdfTeX a prohlizet pomoci Acrobat (zde jsou

Pouzivam cestu LaTeX -> PS -> PDF (Acrobat distiller). Zadne problemy s
obrazky jsem dosud nemel a ve Zpravodaji, ktery dostanou clenove snad v
nejblizsich dnech, popisuji makra, ktera na to pouzivam.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/