Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jul 20 11:22:44 CEST 1999

> Diky za tip, zkusim si stahnout tu "Vasi" binarku. Ta "moje" je
> stazena z /pub.tex/CTAN/graphics/MetaPost4OS2. Bude to ale
> chvili trvat, nez to rozchodim, budou se urcite tlouct env. promenne . .
> .

Ano, je to starsi verze a zrejme s chybami.

> Nijak to ale nespecha, tak se ozvu az budu neco vedet.
> (Ona i ta moje instalace je bez problemu pouzitelna, je rada
> moznosti jak uvedenou chybu obejit . . .)
>
>                                       Dekuji,  Lubos Kloc

Nemyslim, ze by mely byt problemy, Readme jasne popisuje, co je potreba
nastavit. Dokonce dokud jsem pouzival pod DOSem csed, mel jsem davku a
nastaveni, ktere umoznovalo po chybe pri prekladu jit volbou e primo do editoru
na dany radek a soucasne otevrit log soubor (pristup k nemu doplnil autor
na mou prosbu, aby to bylo obdobne jako u Mattesova texu a metafontu;
davkovy soubor je ale potreba udelat trochu jinak nez u techto programu).
Navic pokud vim, tak tato binarka odpovida nejnovejsi verzi metapostu.
Hodne uspechu preje
      Jaromir Kuben