EMTEX - zvetseni hash_size

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jan 29 07:45:35 CET 1999

> A co vliv cache pameti pri druhem pokusu?

neviem presne ako to vsetko v tej krabici bezi, ale nespomalilo sa to. Este
raz som poziadal kolegynu o pristup na tu 386 a presiel som to aj s tou
tex286-kou. Tych 54 stran zvladol bez RAM za 48s. To znamena, ze tex386 s
4Mb RAM to zvladol iba 1.5 krat rychlejsie. Tex286 s RAM to zvladol za 42s,
navyse disk je ticho.

Najviac sa usetri na jednej strane (viac nez dvojnasobok). A niekedy davno
(6-7 rokov), ked sme robili este na 286-kach, ten rozdiel bol este
markantnejsi. Okolo 15s bez RAM oproti 5s s RAM na jednu stranu (boli
pomalsie disky).

Zdravi
                Ladislav Bitto