slovnik

Karel Mokry jazyk at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jan 19 18:13:04 CET 1999

Omlouvam se, ale nemam na pana Bazanta mail, tak to musim resit takto.

> Dobry den.
> Vydal jsem s Kalichem Hebrejsko-cesky slovnik,  dvouslopcova sazba,
> makra v plainu vice mene vlastni, hebrejstina PostScript, cestnina  comp. mod.,
> zlomeno pomoci xet-tex na  velmi nizernem PC.
> Funguje ok, na pozadani poskytnu co budete chtit.
> Dle mych zkusenosti neni problem s tim sehnat pismo nebo makro na sazbu.
> Problem je v tom vytvorit takovy system zapisu, aby se napr tou hebrejstinou
> dal skutecne napsat cely slovnik (tedy polovina). Pisu-li v asci editoru, pro TeX
> [...]

Toto vicemene neni nas problem - makra ArabTeX toto resi za nas, ale pokud by
jste byl ochoten nam poskytnout sve reseni, radi se poucime (proc dvakrat
vymyslet to same ... a delat podobne chyby).

Samozrejme, pokud bychom vyuzivali Vaseho reseni, byl by jste uveden jako
spoluautor.

jazyk at artax.karlin.mff.cuni.cz
Karel.Mokry at usa.net