slovnik

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Jan 19 15:43:52 CET 1999

Dobry den,
On Tue, Jan 19, 1999 at 09:30:10AM +0100, Karel Mokry wrote:

> Nevite nekdo, kde je mozne prislusny sbornik sehnat? Staci i pujcit.
CSTUG jej ma skladem, lze objednat i na dobirku
pres bookorders at cstug.cz nebo zakoupit oproti
potvrzeni o zaplaceni clenskych prispevku na dany rok
v knihkupectvi Marecek.
> Tedy v Praze.
(To je ale v Brne, c/o FI MU, Botanicka 68a).

> Existuji nejaka typograficka pravidla pro slovnik? Pripadne kde lze neco takoveho
> sehnat.
Zalezi na domluve s nakladatelem. Vetsina z nich se ve vlastnim
zajmu snazi drzet vseobecne akceptovanych typografickych
pravidel. Nejlepe se podivat na slovniky lepsich nakladatelstvi.
Zdravim
Petr.Sojka at cstug.cz