.DOC -> .tex

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Jan 19 11:02:02 CET 1999

On Tue, 19 Jan 1999 obr at nri.cz wrote:

> Date: Tue, 19 Jan 1999 10:49:04 +0100
> From: obr at nri.cz
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: .DOC -> .tex
>
> Zdravim,
>
> 	chtel bych se pozeptat, mam jistou dokumentaci ve MS Wordu 6.0 a potreboval
> bych ji prevest do nejakeho hypertextoveho formatu ( uvazoval jsem o PDF )
> ale ma to hacek, potrebuji zachovat puvodni strankovani ( proto neuvazuji
> o HTML ). Do TeXu bych ji chtel prevest proto, ze se v ni budou jeste delat
> nejake upravy jako menit text nekterych stranek ( a pritom musi byt puvodni
> [...]
Na CTAN je program rtf2latex. We wordu lze soubor ulozit jako RTF
a pak timto programem prekonvertovat. Sam s tim ale zkusenosti
nemam, jen jsem si overil, ze v RTF jsou problemy s kodovanim
cestiny (nelze prenaset RTF mezi OS/2, Windows a DOSem, kazdy to
udela jinak).

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/