Help - Driver BJC 240 Needed

Martin Cerny cernym at mendelu.cz
Mon Jan 18 12:00:59 CET 1999

On Thu, 7 Jan 1999, Ladislav HABALA wrote:

> Ahojte,
> nevim, jestli pisu spravnym lidem, ale doufejme. Kdysi kdesi podarilo se
> mi splasit driver na Canon BJC 240 pod LaTeX. Vsechno bzlo krasne az do te
> doby, nez se ke kompu dostal muj bratricek, kteremu se podarilo formatovat
> disk, chytrakovi. A protoze jsem nemel zalohu, jsem v loji. Takze,
> prosiiiim, prosiim, kdo ma stejnou tiskarnu, nebo vi, kde by se mohly
> nalezat ovladace pro tuto tiskarnu, prosim poslete mi email. Moc a moc
> predem dekuji.

Nekdy pred vanocemi me pozadal kamarad o pomoc. Koupil si Canona a chtel
tisknout v TeXu. Nakonec jsme nasli v dokumentaci k dvidrv reseni.
Existuje configuracni soubory a davky bj10eh a bj300h. Po prislusnych
upravach jsme rozjeli tisk na 360 dpi. Vice informaci najdete v adresari
emtex\doc\english, soubor dvidrv.doc. Doufam, ze vam to pomuze.

                             Martin Cerny