PDF index

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Jan 14 22:23:07 CET 1999

On Thu, Jan 14, 1999 at 10:30:09AM +0100, Tomas Kouba wrote:
> Ale zustala nezodpovezena ma prvni otazka, a tou bylo vytvoreni
> indexu pro Acrobat Reader. Hledam program, postup, pripadne cokoliv.
Toz aspon postup. Prave jsem vypsal diplomku na cca nasledujici:
a) rozsireni pdftexu o vypis informaci pro plnoslovni rejstrik
   (slovo, jeho jednoznacna identifikace v PDF souboru)
b) perl script (.db?) ktery z toho vytvori komprimovany rejstrik
   s pripadnym stop listem a dalsimi vymozenostmi (?lemmatizace, synonyma,
   souvislostni stromy)
c) modul (zase perl ci plug-in modul pro acrobat?), ktery bude brat dotaz,
   koukne do rejstriku a rekne prohlizeci co podsvitit.

Neni to na par rozvernych okamziku (udelani funkcniho free
systemu); komercni implementace existuji.

Zdravim
Petr.Sojka at cstug.cz