Prosba (fwd)

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Thu Jan 14 15:40:51 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, Miloslav Pojsl (stud) wrote:

>    Jedna se o tohle. Nas oddil porada v lete tabory a pojal jsem myslenku
> udelat pro tyto ucely zpevnik pomoci LaTeXu (jen bez not). Jeden muj
> kamarad se spojil s doktorem Olsakem z CVUT, ktery mu dal tento problem
> vyreseny JINAK a navic v PLAINTeXu. Pouzitelne je pro nas jen malinke
> makro pro sazbu akordu. To co ja potrebuji je:
> 1) zmenit vlastnosti nadpisu beznych napr. ve stylu ARTICLE (centrovane,
> mensim pismem,
> 2) moznost vytvorit si vlastni prostredi, ktere by melo tyto vlastnosti:
>    jako \item by sazelo jednotlive sloky, ktere by byly cislovane a
> [...]
Takto navrzeny dokument je strukturne spravne oznacen, neni nic
jednodussiho, nez prislusna makra dodefinovat :-)

Je mozne si udelat soubor s definicemi (napr. zpevnik.sty) a ten pripojit
prikazem \usepackage{zpevnik} k hlavnimu souboru.

V nem uvedete definice maker, napriklad:

\newcommand{\name}[1]{\begin{center} \Large\bfseries #1 \end{center}%
         \addcontentsline{toc}{section}{#1}%
}

Je-li problematika definic maker pro Vas slozita, pak poproste nekoho
znalejsiho, aby Vam pomohl.

J. Rybicka.