PDF index

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Thu Jan 14 10:30:09 CET 1999

On Wednesday, January 13, 1999 11:58 PM, Pavel Janik ml.
[SMTP:Pavel.Janik at inet.cz] wrote:
>    > > > > > 2. Existuje nekde free program na vypis zakladnich
>    > > > > > informaci
>    > ...
>    >
>    > Odpovim si sam. Soucasti xpdf je programek, ktery kyzene dela.
>    > Xpdf
>    > se da najit na http://www.foolabs.com/xpdf/.
>
> ale i presto tento rpogram neni zcela v poradku. Pokud budete mit
> PDF
> zakryptovana, nepomuze Vam. Dokonce /Title v PDF ani byt nemusi...

Je k dispozici patch, na dekryptovani. Zatim jsem ho nezkousel, tak
nevim jak moc funguje. Nebo mluvite i o nem? Ja dokonce ani nemam na
cem ho vyzkouset. A chybejici /Title mi nevadi, to uz osetrim jinak.

Ale zustala nezodpovezena ma prvni otazka, a tou bylo vytvoreni
indexu pro Acrobat Reader. Hledam program, postup, pripadne cokoliv.

Tomas