bm2font vs. EPS (bylo Re: Caption o 90stupnu)

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jan 13 17:01:01 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Antonin Strejc wrote:

> 2. Tvrzeni, ze vystup z bm2fontu je na prvni pohled kvalitnejsi,
>    nez tisk na nepostscriptove tiskarne pres GhostScript, se mi
>    nezda. Podle mne je tisk pres GS (je-li ovsem spravne
>    nakonfigurovan) na urovni PS tiskaren. Nejakou dobu GS pokulhaval
>    v kvalite fontu, ale to uz davno neplati.

Zde me napada, ze pisatel mel na mysli implementaci GS pro DOS, ta
moc dobra neni a je to asi dano limitaci samotneho DOSu. Unixove
verze, verze pro OS/2 i Windows NT jsou dobre.

> Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938
> Czech Technical University in Prague                 Computing Centre
> Czech Republic                               Zikova 4, 166 35 Praha 6

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/