Caption o 90stupnu

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jan 13 16:57:45 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Jiri Rybicka wrote:

> Tyto cerne cary na okraji jsou zbytky pixelu, ktere se zcela nahodne
> nastavi, pokud sirka obrazku neni celistvym nasobkem 8 pixelu. Lze se toho
> zbavit upravou sirky obrazku na nejblizsi nasobek 8.

To odporuje memu pozorovani. Obrazek byl vytvoren programem Origin
a ulozen tak, aby pri rozliseni 300 dpi byl siroky 5 cm. Po
zpracovani programem bm2font byl skutecne obrazek 5 cm siroky, pak
byla asi 10 cm mezera a za ni byla pomerne tlusta svisla cara,
jejiz delka byla asi trojnasobek vysky obrazku.

> JR.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/