Caption o 90stupnu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jan 11 13:14:13 CET 1999

> Dobry vecer,
>
> v dokumentu mam jeden velmi siroky obrazek, ktery nelze zmensit.
> Chtel jsem tedy jednu stranu toho dokumentu udelat landscape,
> ale jak je to s popiskou toho obrazku? Dava se jako na stranku
> portrait, nebo pod obrazek jako na stranku landscape? A pokud
> jako landscape, tak jak tu popisku otocim? Dekuji.
>
> Jarda Klaus

ked nie je vyslovene nariadene, tak sa mi zda logicke popis obrazku pisat tiez
lezato.

otocit to mozete napr.

1. preklopit obrazok (to vedia aj niektore dvi ovladace) a potom to tlacit
otocene aj s popisom (musite dat pozor, lebo popis a obrazok sa po "otoceni"
voci sebe posunu)

2. z celej strany (popis plus obrazok) vyrobit obrazok s niektorym dvi
ovladacom, ktory po preklopeni vytlacite (popis a obrazok sa po "otoceni" voci
sebe neposunu).

Akoze mate do nicenia len s jednou stranou, da sa to "rucne" zvladnut, ale ked
clovek takto potrebuje 100 stran, je to takto hroza a treba nato ist inac.

Zdravi
            Ladislav Bitto