Ceske uvozovky v csTeXu

Svarc Petr XSVARCP at hwlab.felk.cvut.cz
Thu Jan 7 14:08:11 CET 1999

    Zdravim vsechny TeXisty.
    Doufam, ze nebudu otravovat nasledujicim problemem, ale nedokazu
si pomoct.

PROBLEM: Podle knizky Michael Doob: Jemny uvod do TeXu (str. 34) jsem
si zkousel v csPlainu uvozovky a zjistil jsem, ze mi csTeX sazi
koncove i pocatecni uvozovky NAHORE! A to mam zaveden cesky styl
prikazem
\input czech.sty
(Logfile se netvari, ze by stylovy soubor nenasel.)

CIL: Chci mit pocatecni uvozovky DOLE!

Plainovske makro \uv{text} funguje, ale ja chci umet ohranicit text i
takto: ``Text v uvozovkach'' (snad je to takto dobre).

Doplnujici informace:
Pouzity csTeX: emtex pro DOS stazeny 4.1.1999 z
       ftp://ftp.cstug.cz/pub/local/cstex/emtex/  (instalace big)

Kdo mi neveri a byl by tak laskav a zabyval se mym problemem, jsou k
tomuto mail ATTACHED nasledujici soubory (velmi kratke).
     uvozovky.tex       -zdrojovy soubor
     uvozovky.log       -vygenerovany logfile
     uvozovky.dvi       -prelozeny zdrojak na me instalaci csTeXu.

Dekuji za veskere pripominky.
                                    Petr Svarc.
                                    xsvarcp at fel.cvut.cz