Polotucna kurziva

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jan 6 16:36:35 CET 1999

> Lze pri sazbe cmr (csr) fonty pouzit
> polotucnou kurzivu? Zkousel jsem napsat
>
> \usefont{T1}{cmr}{sb}{it}
>  a dozvedel jsem se, ze:
>
> LaTeX Font Warning: Font shape `T1/cmr/sb/it' undefined
> (Font)              using `T1/cmr/m/n' instead on input line 7.
>
> Jsou v NFSS kombinace atributu nejak omezeny?
> Nebo je chyba jinde?

Kombinace nejsou omezeny, ale takove fonty musi existovat. Pokud
ne, dostanete nejake varovani a provede se nahradni substituce
(podle konfigurace v fd souborech a pod.).
Pokud vim, tak cmr resp. csr je standardne ve verzi bx a nektere
velikosti i b.
Ovsem pri kodovani T1 se myslim ve standardni instalaci latexu
pouziji ec fonty (nebo ve starsi instalaci dc) a jak je to tam, nevim.
(Pohled do souboru t1cmr.fd ovsem rika, ze jsou tam take jen bx a b verze.)
Na Computer Modern by to melo byt OT1 a na cs fonty IL2.

Zdravi
       Jaromir Kuben