Obrazek na pozadi

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jan 4 16:37:12 CET 1999

> Zdravim vsechny
>
> Potreboval bych udelat text psany pres obrazek (neco jako "vodoznak" v
> M$ Wordu).  Nasel jsem na to nejake veci ale tam se vzdycky pracovalo
> zvlast s obrazkem a textem pres nej a zvlast s okolnim textem a to ja
> nechci. Nejlip by bylo vlozit obrazek, dat ho do "pozadi" a dal psat
> jako by tam nebyl. Jde to nejak??
>
> JS

Nejlip jdou takove veci pomoci postscriptu. Podivejte se na manual
k dvips (dvips.dvi), kde napr. na str. 39 mate takovou ukazku.
(na pozadi bude velke sede DRAFT).
Ale moznosti je mnohem vic. Treba je mozne do hlavicky umistit
box nulovych rozmeru, ve kterem bude to, co ma byt na pozadi.
Zdravi

        Jaromir Kuben