S novym rokem nova stranka CSTeXu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Jan 4 10:04:03 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Jiri Osoba wrote:

> To sice ano, ale pak muze dojit k tomu, ze se zacnou vyskytovat ruzne
> mutace CS fontu a kompatibilita je v pr.... (prachu). A o
> kompatibilitu by nam (dle meho nazoru) melo jit u veci s TeXem
> spojenych predevsim.

Tomu rozumim. Problem byl v tom, ze jsem diskusi s autory jednotlivych
balicku otviral pred velmi dlouhou dobou a tehdy mi potrvdili, ze je mozno
jejich praci sirit pod GPL (mam na mysli predevsim pana Petra Novaka v
souvislosti s CS-fonty). O zadnem "dodatku" se tehdy nemluvilo, a proto
nemam pravo si v pripade jejich prace nejake dodatky dovymyslet. Stejne
tak v pripade vzoru deleni pana Sevecka.

Kdybych mel s autory znovu otvirat diskusi o licenci a vnucovat jim nejaky
dodatek, musel bych se asi nejprve poradit s pravnikem. V dane chvili me
to pripadalo jako mene schudne.

Je mi jasne, ze na vzorech deleni a na CS-fontech je zavisla stabilita
csplainu. Pokud se nekdy objevi nejake modifikovane verze CS-fontu nebo
vzoru deleni, ktere ohrozi stabilitu csplainu, proste je pouze nezaradim
do baliku spolecne s csplainem a upozornim na pripadnou nekompatibilitu.
To je asi tak vsechno, co v zajmu stability csplainu mohu delat.

Petr Olsak