xdvi a ps fonty

Jan Sykora Jan.Sykora at feld.cvut.cz
Sun Jan 31 18:15:26 CET 1999

Dobry den

mam nasledujici problem. Zakoupil jsem fonty MathTime (pro UNIX) od Y&Y
a nainstaloval jsem je podle jejich navodu na Linux RH5.2 + tetex 0.9.
Vse se z pohledu latexu a dvips zda byt v poradku. Bohuzel se mi ale
nedari prinutit xdvi k akceptovani techto novych fontu. Jedine co se
deje je, ze pri spusteni na *.dvi soubor generuje spoustu hlasek, ze
nenaleza prislusne fonty (napr mtex,..). Zjevne se mu tedy nedari z
*.pfa souboru automaticky vygenerovat bitmapove fonty pro zobrazovani.

Muze mi prosim nekdo rici, na jakych mistech xdvi prohledava ps fonty a
jak ho donutit k nalezeni techto novych fontu. Pripadne ma nekdo
zkusenosti s temito fonty a xdvi?

Dekuji

Jan Sykora

CVUT FEL K337