GsftoPK pod DOS

Martin Cerny cernym at mendelu.cz
Tue Jan 5 14:19:12 CET 1999

Dobry den,

prosim Vas nemate nekdo zkusenosti s gsftopk pod Dosem. Stahnul jsem si z
CTANu instalaci, ale nejak mi to nefunguje.

Po neumele uprave zdrojovych kodu jsem z gsftopk1 vyloudil davku pro
spusteni GhostScriptu, ale ten mi havaruje. Mozna ze tato davka je spatna,
nevim.

Pochopil jsem, ze program pouziva soubor render.ps, ktery dela patrne
vsechnu praci. V instalaci GS 5.50 tento soubor je. Pokousel jsem se
poustet pouze render.ps podle navodu v nem spolecne se souborem gsin,
generovany gsftopk1, ale to take nefungovalo. Pouzivam gswin32.exe.

Tak to jsou moje zkusenosti a poznatky. Nevim, zda-li jsem tento program
dobre pochopil nebo jestli jsem postupoval spravne.

                             Dekuji MC