PDF index

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Fri Jan 15 09:54:25 CET 1999

On Thursday, January 14, 1999 10:23 PM, Petr Sojka
[SMTP:sojka at informatics.muni.cz] wrote:
> c) modul (zase perl ci plug-in modul pro acrobat?), ktery bude brat
> dotaz,
>    koukne do rejstriku a rekne prohlizeci co podsvitit.
Prave ze pro nektere systemy (bohuzel ne pro Linux, ale je jich
myslim vetsina) existuje, a je ke stazeni, Acrobat Reader with
Search, ktery ma v sobe prave fulltext implementovan. Na zadany dotaz
odpovi seznamem souboru, ktere vyhovuji. Ke sve cinnosti tento modul
potrebuje index (jeden nebo i vice). Objevil jsem to na jednom CD a
funguje to ve Windows docela dobre.

Tomas Kouba

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba