S novym rokem nova stranka CSTeXu

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Jan 4 09:38:55 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Jiri Osoba wrote:

> Date: Mon, 4 Jan 1999 09:26:37 +0100
> From: Jiri Osoba <osoba at jablotron.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: S novym rokem nova stranka CSTeXu

> To sice ano, ale pak muze dojit k tomu, ze se zacnou vyskytovat ruzne
> mutace CS fontu a kompatibilita je v pr.... (prachu). A o
> kompatibilitu by nam (dle meho nazoru) melo jit u veci s TeXem
> spojenych predevsim.

Mam podobny nazor. README a dalsi informace skoro nikdo necte a
bude se tezko zpetne dohledavat, proc se to nekomu vysazi jinak...

Pracuji na vlastni licenci pro svuj free software, ale stale mi
nejak chybi cas na jeji dopsani. Bude tam take zakaz sireni
modifikovane verze pod stejnym jmenem. Az bude hotova, bude na
mych WWW strankach a kdokoliv ji bude smet pouzit pro sve
produkty.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/