CSTEX a NT

Jiri Walek jirri at seznam.cz
Sat Feb 27 22:05:50 CET 1999

Mam pocit, ze Vam nepodari zprovoznit emTeXovsky zobrazovac, sam jsem
tento problem pred prechodem na linux mel a bylo mi receno, ze si NTcka
vice hlidaji primy pristup na hardware(?) a opravdu se mi to nepovedlo
vyresit.

Mozna bude jednodusi hledat jinou cestu, pro tento pripad vas chci
upozornit (to je to hlavni, proc pisu), aby jste pak hlavne uvazlive
volil jiny zobrazovac:
-- Dviwin zvlada knihovny fontu, ale vubec ne virtualni fonty (alespon
ta verze, kdy jsem to jeste pouzival). Zase se velice snad prizpusobi
jakekoli adresarove strukture a nastaveni automatickeho generovani fontu
je opravdu snadne.
-- Yap nezvlada knihovny fontu (fli), s virtualnimi fonty ma trochu
potize, pamatuji si ze akcenty sazel na levou stranu od pismene. Na
druhou stranu zase umi zavolat ghostscript na vyrastrovani eps obrazku.
Tento zobrazovac doporucuju, budete-li prechazet z emTeXu na mikTeX.
-- S nastavenim Windvi tak aby spolupracoval s emTeXovskym stromem tak,
ze vola v pripade potreby metafont, jsem mel znacne problemy. Take
nemumi knihovny a myslim, ze nezvlada ani zavolat ghostscript. Zdali
podporuje virt. fonty nevim.

Jiri Walek