Jak otocit text + existuje PS2PDF/PS2HTML?

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Mon Feb 22 07:43:37 CET 1999

From:           	Robert Wolf <wolfro00 at pf.jcu.cz>

> Dalsi dotaz se tyka konverze. Pouzivam CSTeX pro DOS (emTeX). Vysledky mam
> v DVI, ktere muzu konvertovat do PS. Chtel bych vysledek ale konvertovat
> jeste do dalsich formatu. Nasel jsem nejake latex2html(potrebuje
> Linux+GhostScript+jeste neco=slozite na rozbehnuti), tex2rtf (umi jenom
> TeX a neumi cestinu - aspon se mi to nepovedlo), TtH (tex2html pro DOS,
> chodil dobre, konvertoval latex az na \chapter apod. TOC, odkazy atd. a
> musel jsem provest konverzi PClatin2 do CP1250[to tolik nevadi]). Chtel
> jsem se zeptat, jestli neexistuje neco jako PS2PDF do PDF z PS. Vim, ze
> [...]

pdfTeX pro DOS neni nutno kompilovat, posledni verze (0.13b) jiz
obsahuje podporu TCX tabulek (coz je neco jako tcp tabulky v emTeXu),
takze plainovat lze bez problemu, LaTeXovat slo (pres inputenc) jiz
drive.

V posledni dobe se objevilo neco jako dvi2pdf, ale nemel jsem tu
moznost to vyzkouset, protoze pouzivam pdfTeX a jsem s nim spokojen.

25.1.1998 jsem forwardoval do konference upozorneni na dvipdfm, takze
se podivejte do archivu.

Jiri.