Vzhlad dokumentu v LaTeXu

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Tue Feb 16 16:06:31 CET 1999

> Pisem dokumenty v KLyXe, co je graficky front-end pre LaTeX a rad
by
> som
> vedel ako pomocou LaTeXu zmenim vzhlad dokumentu tak aby sa
> rozmiestnenie prvej strany zhodovalo s nasim firmenym standardom
Napsat si vlastni styl, kde se predefinuje \maketitle a treba s
pomoci fancyheadings upravit hlavicku stranky.

> (Velkosti pisiem, ciary, logo) a aby sa hlavicky jednotlivych stran
> obsahovali tiez firemne logo.
Firemni logo je obrazek a zalezi na vasich moznostech a schopnostech
vkladani obrazku. Vektorova cernobila grafika lze pres fonty, bitmapa
taktez. Jinak se da pouzit PostScript. Ja sam jeste pouzivam png a
pdf, protoze vystup misto do dvi mam do pdf.

%%
%% pojmenovat moje.sty
%% pouzit: \usepackage{moje}
%%
\NeedsTeXFormat{LaTeX2e}
\ProvidesPackage{hw}[1998/08/10 Styl pro psaní dokumentace HW
serveru]
% Uprava velikosti textu na strance
\setlength\topmargin{0pt}
\setlength\textheight{\paperheight}
\addtolength\textheight{-2.5in}
\setlength\textwidth{\paperwidth}
\addtolength\textwidth{-2.5in}
\setlength\evensidemargin{0pt}
\setlength\oddsidemargin{0pt}

% Nastaveni hlavicky a paticky stranky
\RequirePackage{fancyhdr}
\pagestyle{fancy}
\fancyhead{}
\fancyfoot{}
\fancyhead[RO,LE]{\thepage}
\fancyhead[LO,RE]{\@title}
\fancyfoot[RO,LE]{{\small Moje firma}} % tady je firma
\renewcommand{\headrulewidth}{0.4pt}
\renewcommand{\footrulewidth}{0.4pt}

% Na zacatku dokumentu bude vzdy titulni stranka
\AtBeginDocument{\maketitle}

% Opsano a prepsano z article.cls
% Vlastni titulni stranka
\renewcommand\maketitle{\begin{titlepage}% a tak dale
% tady je titulni stranka

\endinput
%% Uplny konec soubory

Arci

PS Jestli to chcete cele napiste si.

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba