MultiRow bunka v tabulce

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 3 11:17:33 CET 1999

> Dory den,
> chtel bych dosahnout neceho, co vypada jako $Subject. Chci udelat nasledu=
> jici
> -------------------------
> | OBR | Tady   | tady   |
> |  AZ | nejaky | uplne  |
> |  EK | text   | jiny   |
> -------------------------
>
> Prosim, poradte, jak neco takoveho udelat v LaTeXu, ale nic mne nenapada.
> Zkousel jsem vlozit tabulku do tabulky, ale nejak mi to nefungovalo.
> Diky moc,
> Oto Buchta

skuste napr. takto: (bude vsetko oramovane a dokonca si mozete zvolit ci sa
ma text vycentrovat vertikalne, alebo zarovnat hore, ci dole. Musia byt
obidva "parboxy" rovnake, cize: [t] a [t] bude hore
                                [b] a [b] bude zarovnane dole
                                bez tohto parametru bude centrovane

\begin{tabular}{|p{6cm}|l|l|}\hline
%%% tu si vlozte obrazok, teraz je tam prazdna plocha
&
\parbox[b] {58mm}{
zajtra som v~robote ale este neviem xi sa objavim aj na obede po obde
\\\hline
\end{tabular}

Zdravi
              Ladislav Bitto