\mark a \prevdept II.

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Wed Feb 24 11:09:26 CET 1999

Dobry den,

vzhledem k tomu, ze jsem s nize uvedenym problemem nijak nepokrocil,
dovoluji se jeste jednou zeptat. Texbook jsem jiz citoval, nyni si dovolim
uvest jiny zdroj: Texbook naruby, str 421. heslo \prevdepth uvadi, ze se
\prevdepth meni kdyz do vertikalniho seznamu vstupuje box ci linka, a
nemeni, kdyz vstupuje do vert. seznamu jiny material (kern, mezera typu
glue). Ma zato, ze \mark by snad mel spadat do teto kategorie, nebot
kdyz je vlozen v odstavci, je po kompletovani presunut do vert. seznamu
(vi Texbook naruby, str.391). Ma s tim nekdo zkusenost a poradi?

s diky

---
Ondrej Koala Vacha