cs-latex2rtf

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Feb 23 12:57:46 CET 1999

Dobry den TeX-isti,

dajak som si vymazal nejake e-maily, tak odpovedam takto. Tyka sa to
latex2rtf a sice, ze nevie po cesko-slovensky.

Treba skusit to tam "dokodovat" po spusteni latex2rtf. Ja som sa s
tym tiez trosku natrapil, ale "priamo" som ho nevedel donutit na
cesko-slovenske znaky. Skusal som to vseliak tam "dokodovat", ale vsetky znaky
sa mi nepodarili. No ale po case ma napadlo, ze skusim este namiesto jedneho
cs znaku tych okolo 100 znakov, ktore mi generuje "moj cesky" WORD do RTF
formatu pre niektore symboly. Ten WORD generuje na cs znaky iba 4 znakovy kod.
Nasiel som na prislusnom mieste prislusny cs znak a zapisal na tych 100
znakov. A funguje to. Dalej som uz nic neskusal, lebo medzitym som si uz
vymyslel vlastny postup na latex2rtf, ktory mi uz funguje dva mesiace.

Ten postup je asi takto: mam program s ktorym mozem cokolvek prekodovat, len mu
treba vyrobit tabulku. Tak som si vyrobil tabulku na prevod latex->rtf. Teraz
to ma zhruba 420 riadkov a je tam iba to co som potreboval. Nie je tam
absolutne nic programovane. Je iba zamena vo viacerych prechodoch za sebou.
Na zaciatok suboru sa vzdy "prilepi" hlavicka (ta ista) co vygeneroval WORD.

Funguje mi: cestian a slovencina, zarovnanie, underline, fonty, typy,
            velkosti, matematika (indexy, exponenty, grecke p.),
            zoznamy (itemize, description).

Ak by to niekomu bolo uzitocne, rad to dam k dispozicii. Da sa to lahko
doplnovat/menit.

              Ladislav Bitto