LaTeX - makro akceptujici jako parametr jina makra

Milan Sorm xsorm at informatics.muni.cz
Sat Feb 20 18:21:27 CET 1999

Dobry den.

Mam takovyto drobny problem v LaTeXu:

Potrebuji rozsirit nasledujici definici makra

\newcounter{chaptercnt}
\setcounter{chaptercnt}{1}
\newcommand{\nadpis}[1]{
  {\Large{\bfseries \thechaptercnt . #1}} \stepcounter{chaptercnt}
}

tak, abych mohl jako paramtr \nadpis poslat makro \verb, tedy neco jako:

\nadpis{Debugger \verb|ptkdb|}

Zatim v teto podobe dostanu hlasku:

! LaTeX Error: \verb illegal in command argument.
l.268 \nadpis{Debugger {\verb|ptkdb|}}

Zkousel jsem to \verb i obalit pomoci {} a nepomaha. Zkousel jsem
zadefinovat

\edef\ptkdb{\verb|ptkdb|} a pouzit misto \verb \ptkdb, ale dostal jsem
hlaseni, ze TeX capacity exceed.

Uz nevim jak dal, ale ty slidy potrebuji mit v pondeli hotove :(

Dekuji moc za pomoc,        milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm at informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083