TeX a akordy

Jan Beran beranj at ed.dp-praha.cz
Tue Dec 14 06:24:38 CET 1999

Tomas Kouba wrote:

> To uz tu nekolikrat proslo. Sazi se do boxu sirky 0, zvednuteho o
> vysku pismene. Sloka s akordy by jeste mela mit  vyrovnane radky
> pomoci strut (doufam, ze je to ono, s TeXem jsem uz nedelal, ani
> nepamatuju). V kazdem pripade se po tom muzu zkusit o vikendu doma
> podivat. Ale zkuste najit songbook.* napsal to nekdo z tehle
> konference.

 Ne tak docela, Songbook je dilo jisteko Wohnivce a jeho party a
momentalne nema nic spolecneho s TeXem (ale planuje se). Muj vytvor se
jmenuje TeXsong. Na strance zzz.vscht.cz/~Alnagon je jedna starsi verze.
Na dalsi verzi pracuji.
 Pokud jste mel na mysli jiny songbook, tak se omlouvam a rozhodne me
onen produkt zajima.

--
                Jan N.J.Beran aka Alnagon
                        `~~@e