Latex a tucne \mu?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 8 14:04:28 CET 1999

[Charset ISO-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Zdravim,
>
> kolegyne mne pozadala o pomoc v Latexu, ale bohuzel me znalosti tohoto makra
> nejsou zase az tak dobre, a tak bych se vas chtel zeptat, proc
>
> \documentclass[12pt]{article}
>
> \begin{document}
>
> ${\bf \mu} \mu$
>
> ${\bf \Sigma} \Sigma$
>
> \end{document}
>
> nedava v prvnim radku pozadovany vysledek (tj. tucne \mu a normalni
> \mu). Druhy radek je v poradku.
>
> Diky za odpoved.
> --
> Pavel Jan_k ml.
> [...]

Dobry den.
To je spatne z mnoha duvodu. Prikaz \bf by se v latex2e nemel objevit vubec.
Napr. tucne g: V matematice by to melo byt \mathbf{g}.
Mimo matematiku by to melo byt \textbf{g} nebo {\bfseries g} - viz
grfguide.dvi a pod. (napr. kniha p. Rybicky, novy Lamport atd.).
Kolegyni doporucte do neceho nahlednout, casy se meni a latex taky. :-)

Na to \mu ale \mathbf nezabere. Lze to takto:

\documentclass[12pt]{article}
\usepackage{bm}

\begin{document}

$\mu\bm{\mu}$