DVI -> obrazek

Milan Hokr milan.hokr at vslib.cz
Tue Dec 7 13:17:45 CET 1999

Nevim jestli je to idealni reseni, ale melo by to jit pres postscript
(soucast instalace TeXu by mel byt DVI->PS).  V GSview se pak pouzije
'Print...' , ale misto tiskarny se vybere prislusny graf. format (pcx,
jpg, tiff) + rozliseni a zada se 'tisk do souboru' . Zkousel jsem to s
GSview32 (verze2.7) na PCX a chodilo to dobre.

M.Hokr