tisk obalek

Jiri Jindra jindra at rak.radio.cz
Wed Aug 25 09:12:56 CEST 1999

> ja pracujem v LaTeX-u, takze makra v plainu si musite vyrobit, ale mam maly
> velmi jednoduchy databazovy programecek presne na toto. Ked potrebujeme raz
>
> Ak mate zaujem, mozem Vam zabalit maly manual, zdrojovy kod a vykonny exe
> modul a poslat e-mailom.
jste velmi laskav, ale s diky odmitam, zpusob, ktery navrhl pan Rybicka je
jednoduche a elegantni reseni, ktere mi zatim plne vyhovuje, za coz mu timto
dekuji.
Co me ale trapi dale a co nevyresil ani tex je, ze stejne jako pri mych
predchozich pokusech s kartotekou k602, moje LJ tiskarna stale nepochopila,
ze se tiskne na obalky a ne na papir formatu A4 (rozumej mensi rozmer
papiru) a po vytisteni kazde obalky na me zurive blika cervena kontrolka
signalizujici "spatne zalozeny papir", coz pri jinem tisku na A4 nedela.
To se mi nelibi, jelikoz mam obavy abych tiskarnu nezrusil a pak vznikaji
casove prostoje, tiskarna se znova zahriva.
Muzete mi prosim nekdo poradit v teto zalezitosti?

--
Jiri JINDRA