Velikosti fontu

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Sat Aug 21 09:41:37 CEST 1999

> Myslim, ze netreba ani carovat -- staci premenovat cstt9 na cstt10 -- .tfm
> aj .pk a bude to vybavene.

Obavam se, ze tohle mi nepomuze. Nepouzivam cstt, ale PostScriptovy font,
ktery ma jen jednu metriku pro vsechny velikosti.

> Cistejsie ale pracnejsie by bolo prepisat vsetky cstt10 na cstt9 v
> latex.tex  a v prislusnych dalsich suboroch (v plaine je len jeden) a
> vyrobit si novy format.

Mne i tohle pripada jeste porad dost neciste. Krome toho si nejsem jist,
jestli to v NFSS pujde az tak snadno. Rozhodne bych uvital nejake
prenositelnejsi reseni, pokud existuje.

Dekuji za doporuceni a preji vsem pekny vikend

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic