bm2font

Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Fri Aug 20 13:49:30 CEST 1999

Tomas Hala wrote:

> Dobry den,
> na pocitaci Pentum Celeron 333 mi program bm2font
> haze chybu Runtime Error 200 = Division by zero. (Jedu pod Dosem.)
> Udajne je to proto, ze je procesor prilis rychly a nestaci
> nekam neco v registrech presunout. (Na jinych strojich, ktere
> jsou starsi, tento problem neni.)
>
> Nevi nekdo,jak se tohoto problemu zbavit?
>
>                                          Tomas Hala

Zkuste
      geocities.com/~franzglaser/tp_pato.html
pripadne vyhledat pomoci vyhledavacich sluzeb sobor(y)
tppatch.zip (bppatch.zip). Osobni zkusenost ale se
zaplatovanim .exe souboru nemam (pouze jsem pouzil
zaplatovanou knihovnu CRT, v niz je problem, pro
preklad svych zdroju). Dokumentace v uvedenych zaplatach
je v nemcine.

                             L. Dvorak