Formular

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Thu Aug 19 15:47:39 CEST 1999

Dobry den,
na papire se trefit do urcite mista pomoci prostredi picture,
ktere je soucasti LaTeXu. Priklad:

\unitlength1mm
\begin{picture}(50,20)   % sirka, vyska
\put(0,0){\neco}
\put(10,10}{\jineho}    % atd.
\end{picture}

Jako \neco a \jineho lze pouzit primo text nebo lepe
\makebox(sirka,vyska)[zarovnani]{nejaky text nebo neco}

Zarovnani: b=dolu, t=nahoru, –l=doleva, r=doprava, c=na stred
(implicitni). Lze i kombinovat.

Tomas Hala