1/16 noty v MusiXTeXu

^(w)^ wohnivec at iol.cz
Mon Aug 16 22:40:57 CEST 1999

Zdravim,

On Sun, 15 Aug 1999, Jakub Madle wrote:

> Preji dobry den!
> mam v musixtexu vysazeny noty a mam nasl. problem:
> ctyri 1/16 noty za sebou spojeny beamem (mmch. nevite, jak se to rekne
> cesky?) a ty nozicky mi ve 3 pripadech nedosahnou na beam...
> jak se protahnou nahoru?

kdyz se to napise napriklad takhle:

\Notes\ibu0N7\qb0N\qb0c\tbu0\qb0e\en

tak to bude chodit, ta nula je se ktrerym tramcem je ta no svazana (tady
jsou to tri ctvrtove noty, ale pro priklad to jedno), k tramci nejde psat
noty jako \quN , vic viz manual sekce 2.6 Beam, strana asi tak 24...

--
LinuX is like a wigwam          _     _
   no windows, no gates,       (@)   (@)
E-mail wohnivec at iol.cz