Netiskne se abstrakt

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Aug 9 17:55:25 CEST 1999

On Sat, Aug 07, 1999 at 04:30:13PM +0200, Matej Cepl wrote:
> Dobry den,
>
> jste nekdo schopni mi vysvetlit, proc se mi netiskne slovicko
> "Abstract" v prilozenem souboru a co s tim mam delat?

Bud ho tam dopsat rucne nebo pouzit styl, ktery
je tak naprogramovan. Vas styl scrartcl jsem na CTAN nenasel,
takze nemohu dohledat, jak je okoli abstract nadefinovano,
ale je docela dobre mozne, ze z duvodu jazykovych zavislosti bylo
slovo umyslne vynechano a ponechano na pisateli k pripadnemu dopsani.

S pozdravem
Petr Sojka