Zpravodaj 1-2/99

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Aug 9 12:07:19 CEST 1999

On Mon, Aug 09, 1999 at 10:26:33AM +0200, Lubos Kloc wrote:

> Prispevek jsem zaplatil (osobne na valne hromade) ale
> Zpravodaj 1-2/99 jsem zatim nedostal. Je to jen
> otazka casu, nebo se nekde stala chyba?

Secretary at cstug.cz (Ondrej Koala Vacha), ktery
vede databazi CSTUG, a dovede tento dotaz kvalifikovaneji odpovedet
ma do konce srpna dovolenou,
takze prosim vyckejte. Krome slovenskych clenu by jiz kazdy
platici clen CSTUG mel mit Zpravodaj i s CD TeXlive-4
ve sve schrance.

Pekne prazdniny
Petr Sojka