dvi + fli + Linux

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Wed Aug 4 14:53:05 CEST 1999

Dobry den,

On 4 Aug 1999 13:00:35 +0200, Ivan Brezina wrote:
> V archivu Cstugu jsem nasel rady typu: "Umi to dvips", "Umi to xdvi" a
> podobne. Bohuzel jsem zatim neprisel jak to nastavit.
> Dalsi rada byla: "Pouzijte fontlib", tan jsem v distribuci pocesteneho
> Texu pro Linux nenasel. Poradte mi prosim

jen jestli jse se priznal k Linuxu, nez jste dostal takove rady.
Pokud ne, berte to jako trest, ze jste zaprel Linuxovou viru.

Z dokumentace dvips se zda, ze fli soubory umi jen verse pro DOS a OS/2,
radu "Umi to dvips" lze tedy bohuzel pouzit jen takto:
stahnete si nejnovejsi zdrojaky dvips a prelozte je pod Unixem vcetne podpory
fli.  Asi nebudete mit takove stesti, abyste zjistil, ze to uz nekdo udelal.

xdvi nemam, to to snad umi primo;  RTFM

program fontlib na linuxu asi opravdu neni.

Pokud Vam na linuxu chodi dosemu, ci pokud mate jinde pristup k DOSu, OS/2,
Windows, ci tak podobne, muzete pouzit bud primo prohlizece emTeXu, ve kterem
fli vznikly, nebo (lepe, pro jeden soubor) dvips a vysledny PostScript prohlizet
v Ghost View na linuxu, nebo (nejlepe, zejmena mate-li vice souboru s jednou fli
knihovnou) vybalte fonty z fli pomoci programu fontlib pro DOS (soucast emTeXu
a tedy i CSTeXu).
				Hezkou praci preju,  Stepan