Jeste o CSLatex z TeX Live

Tomas Davidek davidek at hp02.troja.mff.cuni.cz
Fri Aug 27 11:42:56 CEST 1999

Hezky den vespolek,
  pred nejakym casem jsem psal o problemu, ze mi pri prekladu cslatexem
ve Win98 CZ (instalace z noveho TeX Live CD) mi babel hlasi, ze nezna
ceske deleni. Prisel jsem na to, ze nebyl spusten "initex cslatex.ini",
ktery tento problem resi.
  Ted jsem zkusil prelozit delsi text, hlavicka vypada takhle:
\documentclass{article}
\usepackage{czech}
\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage[T1]{fontenc}

a problemy jsou nasledujici:
1. nezna to ceske uvozovky (\uv{}) - to neni standardni vybava ?
2. nektere ceske znaky, pamatuji si \v{z}, se nevysazi dobre (misto nej je
na vystupu neco jako "skrtle l"). Samozrejme ve zdrojaku mam napsane ono
pismeno s diakritikou, nikoli v TeXovych sekvencich.
3. mel jsem podezreni na jine kodovani Win, tak jsem zkusil cp1252, ale to
se zhroutilo uplne, ceske znaky interpretoval jako napr. \k, kteryzto
prikaz samozrejme nezna ....

Mate nekdo prosim napad, jak vyresit vyse uvedene problemy ?

Diky za pomoc.

Zdravi
           Tomas Davidek

 E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz,