TeXLive a MikTeX (Windows NT)

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Fri Aug 20 16:35:30 CEST 1999

Dobry den,

pokusil jsem se spojit obe dve casti uvedene v %SUBJ%, ale
nezadarilo se. Chtel jsem si zachovat MikTeX pro jeho rychlost
(zejmena windvi je zoufale pomaly, to i stary dviwin je
rychlejsi) a pridat do nej babelovskou cestinu z TexLive.
Zkopiroval jsem tedy cele adresare (podle mne potrebne, tj.
babel, generic - s upravou language.dat, cslatex), fonty, udelal
jsem format, vse O.K.  pouze tex pri kompilaci tvrdosijne
pouziva cmr fonty a vysledkem je hlaska typu character č
unavailabel in cmr*. (nebo tak nějak) a dvi je samozrejme bez
hacku a carek.

Vedel by nekdo jak do MikTeXu 1.20 vnest nove veci (zejmena tedy
novejsi vzory deleni pro cestinu, babel, fonty a vubec kompletni
cz) z distribuce TeXLive?

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://jokr.fd.cz ; www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163