Novy styl

Matej Cepl CeplM at seznam.cz
Sun Aug 8 15:27:43 CEST 1999

Dobry den,

mam takovy jeden velmi stupidni (muj kolega rika oligofreeni; neco
mezi) dotaz:

    Jak tezke je vytvorit novy styl dokumentu v LaTeXu? Je to
    neco na urovni CSS (pro jednotlive styly odstavcu napsat
    prislusne paramtery) nebo si mam rovnou jit sehnat TeXBook?

Pripadne, pokud je to mozne, byl by mi nekdo schopen pomoci s
jeho tvorbou (nebo naopak ho vytvorit a ja bych pomohl s
pozadavky)?

Pokud jsem toho schopen (nepocitacovy clovek akorat do pocitacu z
dalky nadseny pravnik, ktery nema dost casu na ponoreni se do
TeXbooku), kde najit zdroje informaci?

Abych vysvetlil o co jde: jsem pravnik a velice rad bych si zkusil psat
smlouvy v LyXu. V kancelari, kde jsem az donedavna pracoval, jsem
meli velmi dobre vypracovanou sablonu ve Wordu (mohu zaslat jeji
zpostscriptovanou i Wordi verzi) a chtel bych zjistit, jestli je mozne
vypracovat jeji verzi v LaTeXu (LaTeX protoze bych chtel nasledne
pouzivat KLyX a zaroven i pres relativne komplikovany typograficky
design, ma velmi tuhou a pravidelnou strukturu).

Co vy na to?

						Hezky den

									Matej Cepl